עזרה בבקשה!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בחודש חמישי וגילו לעובר דקסטרוקרדיה ( לב נוטה ימינה) אם יש מישהו ששמע או יודע על התופעה ועל ההשלכות שלה על הילד מתבקש לפנות למייל ולתת קצת פרטים או להשאיר טלפון להתקשרות תודה
חן, מה לרופא היה לומר על כך מעבר לממצא? הכנסי בבקשה לאחד מהפורומים הרפואיים. מקוה שהכל יהיה בסדר. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
הוא אמר לי ולבעלי שזה נדיר מאוד ועלינו ללכת לייעוץ גנטי הוא לא הרבה לדבר בנושא.
כדאי שתקבלי את ההסבר המלא מפי הרופא המטפל. אפשר לשאול גם בפורום רפואת ילדים ובפורום קרדיולוגיה כאן באתר וכן - יש פורום קרדיולוגיה ילדים ב ynet