רכיבה על אופניים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35, ונוהגת להשתמש באפניים ככלי התעבורה לניידות בעיר (תל אביב), לפני שבוע עברתי בדיקת מי שפיר שעברה בשלום. אני בשבוע ה-20 להריון, ונוהגת לבצע פעילות גופנית מתונה פעמיים-שלוש בשבוע. האם אני יכולה להמשיך לרכב על האפניים כל עוד אני חשה עליהם בנוח? תודה
בעיקרון, אפשר להמשיך כמעט כל פעילות שעשית גם טרום ההיריון, במיוחד כשאת ממשיכה בה באופן רציף. היי קשובה לגופך והימנעי ממאמץ מיותר. בכל מקרה, רצוי גם לשאול את רופאך האישי. המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369