לאן נעלם הזרע?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון. רציתי לדעת לאן נעלם הזרע שנפלט לתוכי בזמן קיום יחסי מין( ללא אמצעי מניעה)? והאם זרע זה מזיק לעובר?
אימן, היריון הוא מצב של שיא הבריאות אצל אשה. יחסי מין הם חלק אינטגרלי ובריא ביחסי בני זוג ואינם יכולם לפגוע או להזיק לעובר. הוא מוגן לחלוטין ברחמך. תיהני מהתקופה הזאת של יחסי מין ללא דאגה. מה שצריך להיפלט נפלט. כל טוב והיריון רגוע ונעים. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369