טסיות נמוכות - האם יש צורך במעקב של הריון בסיכון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 18 בהריון הקודם סכרת הריונית עם הזרקה פעמיים ביום כבר שנה טרומבוציטופניה בבדיקה האחרונה ספירת טסיות 56000 האם יש צורך לגשת למעקב של הריון בסיכון .
כאן אין רופא!
סמדר, כל שאלה הקשורה לבריאותך, כדאי שתפני לרופא המטפל בך. נראה לי שבמצבך עליך להיות במעקב. מאחלת המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
עליך להיות במעקב. מאחלת המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369