בצקות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 28 ער רגליים בצקיות נורא... זה מתחיל בבוקר ובמשך היום הנפיחות מתגברת ולעיתים מלווה בכאבים שמקרינים לשוק ואדמומיות, כפות רגליים שורפות ורדומות לעיתים, קשות, כל יום משהו שונה ולפעמים כמה תופעות יחד. מה עושים? מלבד להגיע הביתה ולהרים רגליים? יש אמבטיות עם מי ושמנים מסויימים או רק מים ומלח? מה הפיתרון הקונבנציונאלי לבצקות ברגליים??? אשמח לתגובה - תודה
קחי בחשבון שאין רופא בפורום זה ! בנוסף, ובעצם זה הדבר החשוב ביותר - יש להתייעץ עם הרופא האישי , בדיקה ומעקב אצלו, על מנת לוודא שאין בעיה חריגה, תוכלי לקרא שאלות ותשובות לא מעטות בפורום זה , אם תעשי חיפוש בפורום לפי "בצקות" - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html וכאן - http://www.yoledet.co.il/common-problems-edema.asp את יכולה לשאול גם את הרופאים בפורום - הריון ולידה-הלל יפה, כאן בדוקטורס תרגישי טוב!
התופעה מוכרת וידועה. דבר ראשון, חשוב לראות שאין אצלך שום בעיה, ואכן זו רק בצקת שמציקה. בנוסף, האם את שותה מספיק מים? שתי לפחות 12 כוסות מים ביום. חלקי זאת בצורה שאת שותה כל חצי שעה 1/2 כוס, ואז ספיגת המים בגוף תהיה טובה יותר. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמצית באך ורייקי 08-9263369