כדור הרגעה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 28, עוד לא בהריון, אבל התחלנו לנסות לא מזמן. אנו נוסעים לארה"ב ומתוכננות לנו 4 טיסות ארוכות, כל אחת של כ-7-9 שעות . בעבר סבלתי מחרדה בטיסות ונהגתי לקחת כדור הרגעה מסוג vaben כשעליתי על טיסות. בשנתיים האחרונות החרדה נעלמה, אולם אני רוצה לקחת בחשבון אפשרות שהיא תחזור בטיסות הארוכות הללו. שאלתי היא - במידה ואסבול מחרדה וארגיש צורך בכדור מסוג זה, האם הוא יכול לגרום לנזק לעובר בשלב מוקדם של הריון ? אני רוצה להסביר שוב שאינני בהריון כעת אבל אני עשוייה להתעבר במהלך תקופת הטיול ולכן חשוב לי לדעת השפעה אפשרית. תודה מראש ענבל.
זהו פורום תמיכה בלבד, ללא רופא בשטח.. הכתובות למידע אודות נטילת תרופות בהריון: ייעוץ אצל הרופא המטפל מידע כללי במרכז טרטולוגי 02-6243669 נסיעה טובה ובהצלחה
אני ממליצה להתייעץ עם הרופא שלך בנושא. בנוסף, את תמיד יכולה לקחת תמצית באך "רסקיו" לפני טיסה, וזו בטוחה לשימוש, ללא תופעות לוואי. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמצית באך ורייקי 08-9263369