טיסה בתחילת-תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מבקשת לדעת האם כדאי לטוס בשבועיים ראשונים - טיסה קצרה יחסית, במידה ואגלה שאני בתחילת הריון? מגדיל סיכוי להפלה או לנזק לעובר? - מישהו בדק את זה פעם? הרבה תודה!
היריון מעיד על בריאות. היריון אינו מחלה. אם האשה מרגישה טוב, אין שום מגבלה לגבי טיסות, גם לא מצד חברות התעופה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמצית באך ורייקי 08-9263369
נשים שונות זו מזו בגיל ברקע הרפואי והמיילדותי שלהן, וכל הריון אחד יכול להיות שונה מהריון אחר. לדעתי זה לא קשור בהכרח לאיך שאת מרגישה אם תהיי בהריון, אלא כדאי בכל מקרה לשמוע את דעתו של הרופא שלך. מכיוון שאצל אשה אחת אין בעיה לטוס, ואצל אחרת יש סיבה לנקוט זהירות.