מחזור והיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחרונה התחלתי ליטול גלולות לוגינון ומבנה גופי מאוד השתנה. השמנתי בצורה דרסטית מאוד , והחזה שלי מאוד גדל והוא רגיד ביותר. אני עוסקת בהתעמלות ואני אוכלת מאוד בריא. קיבלתי מחזור והוא היה יחסית קצר אבל הוא הגיע בזמן, ולמרות זאת, אני חושדת שאניבהיריון. האם יתכן לקבל מחזור בתחילת ההיריון? כי אם לא, אז אולי עלי להפסיק את הגלולות שגרמו לי, כנראה, להשמנה של -45 קילו. תודה
ברצוני להוסיף שהיו לי כמה פעמים בחילות בבוקר...תודה
שלום ליאת, שמנת ב-45 ק"ג בכמה זמן? אין שום סיבה להשמין עם לקיחת גלולות, יתכן שהן לא מתאימות לך ועליך לבקש מהרופא להחליפן. מדוע את חושבת שאת בהיריון? אם כן, בדיקת היריון פשוטה תגלה זאת בקלות. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמצית באך ורייקי