בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6.4 וסובלת מבחילות והקאות עד לכדי חוסר תפקוד בבית ובעבודה יש לי בבית בת שזקוקה לי ואני ממש מתקשה לטפל בה בשל הבחילות. האם יש למישהי רעיון איך אפשר להפסיק את התופעה אני ממש אודה על כל עזרה ומוכנה לעשות כמעט הכל
שישי נסי את זה: קחי כף יד אחת (לא חשוב איזו) הניחי על הכף השניה. באמצעות האגודל לחצי במרכז כף היד 3 אצבעות מעל שורש כף היד מתחת לאמה. לחצי למשך מספר דקות, תוך כדי נשימות עמוקות. כמו כן דאגי לשתות מים, רצוי עם מעט לימון, לאכול ארוחות קטנות. אשמח אם תספרי לנו אם התרגיל עבד. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמצית באך ורייקי
אין מה לעשות תנסי תה בבונג (קמומיל) לי זה עזר