עליה במשקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה-14 ועד כה עליתי 7 ק"ג בערך . התחלתי את ההריון עם משקל תקין ולמרות שאני לא מגזימה באוכל (כלומר לא אוכלת שטיות יותר מידי מרבה באכילת ירקות ואוכל בריא ) העלייה הזו מטרידה אותי כי אני לא רוצה לעלות יותר מידי מה אני עושה? תודה!
האם את עושה איזו פעילות גופנית? האם את שותה מספיק? אני מציעה להעלות את נושא העליה במשקל גם בפני הרופא שלך. אם אינך אוכלת יותר מלפני ההיריון כדאי שהרופא ידע מה המצב. המשך היריון תקין ובריא. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369