הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ שלושה ימים גיליתי שאני בהריון באמצעות בדיקה גניקולגית בשבוע ה5 ושלושה ימים השאלה שלי היא האם זה נורמלי שעדיין אין לי הקאות יש לי רק תחושת עייפות ובחילות ללא הקאות .להבדיל מהריון הראשון אודה לכם על התמיכה שלכם תודה.
כל היריון יכול להיות שונה מקודמו. יש נשים שלא חוות בחילות או הקאות. הדבר הטבעי הוא שאת עייפה. השתדלי לנוח. אני ממליצה לנשים הרות לקחת תמצית באך בשם OLIVE, אותה אפשר לקנות בחנויות טבע או בבתי מרקחת. לשים בבקבוק של מים מינרליים ביחס של 4 טיפות לכוס מים, ולשתות מים אלה במשך היום. אשמח לייעץ בהמשך. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369