מונונוקלאוזיס-מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע ה-30 להריוני השלישי, וברצוני לדעת האם החשפות לאדם אשר חולה במחלת הנשיקה היום יכולה להזיק לעובר? תודה מראש
שחר, האם את חולה במחלה? מחלה מסוג זה בדרך כלל יכולה להתקיים אם רמת הPH בגוף בערכים גבוהים, כלומר בסביבה בסיסית. ראשית תשתי המון מים כ-3 ליטר ביום, הרבה באכילת ירקות והפחיתי פחמימות. עם השכמה שתי כוס מים עם חצי לימון סחוט. עברי למלח אוקיאנוס במקום מלח רגיל. והעיקר, שמרי על בריאותך. כל טוב והמשך היריון תקין ובריא. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
צביה תודה על תשובתך המהירה. לא, איני חולה במחלה, אך שהיתי במחיצת אדם אשר התברר כחולה במונונוקלאוזיס. כמובן שיש סיכוי להדבקות. רציתי לדעת האם זה יכול לסכן את העובר או לגרום למומים?