התקשות בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנני בשבוע 31 . לאחרונה אני מרגישה יותר ויותר הרגשה שהבטן מתקשה לפתע, נהיית פתאום גדולה יותר ומתוחה יותר (כמו בלון שככל שהוא נפוח יותר , אז הוא קשה ומתוח יותר) . באותם רגעים ההליכה קשה יותר. התופעה לא כואבת, פשוט לא נוחה ומוזרה. זה יכול לקרות יותר לאחר ארוחה אבל לא רק. לפני כמה ימים עשו לי מוניטור והכל היה בסדר. האם זה נורמלי בשלב זה? תודה ליזה
התופעה בהחלט מוכרת, זה מין ציר כזה קטן. עצרי באותו רגע, נשמי עמוק, ותוך מספר רגעים זה יעבור. העיקר שהבדיקה הראתה שהכל תקין. שיהיה המשך היריון בריא ומוצלח. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369