קלקסן והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37 עברתי שתי הפלות ולאחר בירור התברר שאני סובלת מקרשיות יתר ועלי להזריק קלקסן בתקופת ההריו, היום אני בהריון בשבוע 4+יומיים האם אני צריכה להתחיל להזריק קלקסן כבר מהיום או עלי להמתין לשבוע הששי ? ומה הסיבוכים של הקלקסן? תודה
סאמיה, הפורום הזה הינו פורום תמיכה בלבד ! ולא פורום מקצועי ! אין כאן רופא ! יש 2 פורומים מקצועיים - האחד "הריון ולידה" של ד"ר יובל והשני "הריון ולידה- בי"ח הלל יפה". בלי קשר לפורומים, למיטב הבנתי, את צריכה לקבל את ההוראות לטיפול מהרופא המטפל האישי שלך ! מידע כללי אודות תרופות אפשר לקרוא באתר www.infomed.co.il באינדקס התרופות. מאחלת לך הריון קל ובריא, אהובה
אני מסכימה לגמרי עם אהובה. הוראות עליך לקבל מהרופא המטפל. המשך היריון תקין ומוצלח. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369