עליה בבטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב האם עליה טובה בבטא ,בדיוק כפי שצריך,מעידה בהכרח על הריון תקין ? במילים אחרות,האם עדיין אחרי תוצרות טובות,ניתן לראות באולטראסאונד בשבוע 7 שלא יצפה דופק,אפילו שהבטא עולה ומוכפלת כל יומיים -שלושה? תודה
איה, הפורום הזה הוא פורום תמיכה בלבד ואין כאן רופא. למיטב ידיעתי (אני לא רופאה!) עליה תקינה בבטא הינה סימן טוב ! מעבר לכך , אם יש כאן בטחון מלא לגבי ההמשך - טוב שכתבת את השאלה בפורום של ד"ר יובל יפת, כך תוכלי לקבל תשובה מקצועית. הריון קל ובשורות טובות, אהובה