אומגה 3 בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה חשיבות אומגה 3 בהריון? והאם צריך לקחת אומגה 3 גם בהנקה?
ציפי שלום, בפורום זה אין רופא !! על סמך קריאת תשובות של רופאים אחדים לשאלת האומגה 3 בהריון - הבנתי שאין המלצה גורפת לנטילת אומגה 3 בהריון, ואין מחקרים מבוקרים והוכחות חותכות לתועלת בנטילתן. חוץ מזה - יתכן ש יש מקרים שיש מניעה מלקחתן בצרוף תרופות אחרות. לכן - לדעתי אין לקחת תוסף כלשהו על סמך פרסומים כאלה ואחרים, אלא להתייעץ באופן אישי עם הרופא המטפל, לגבי הצורך אם בכלל.. שמעתי שקיימת טענה כי נטילת אומגה 3 יכולה לשפר יכולת שכלית, אינטליגציה או משהו קרוב לכך, אבל - כפי שהבנתי , זה לא הוכח. את יכולה לשאול את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי, ואת הרופאים בפורום הריון ולידה של בי"ח הלל יפה. שניהם כאן בדוקטורס. אהובה