בדיקת HCG BETA
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי בשבוע ה- 6 להריונה עברה בדיקת דם. תוצאת HCG BETA גילתה רמת הורמון בערכים של 18,000. בדיקת אולטראסאונד מאוחרת יותר גילתה עובר יחיד תקין עם דופק. מה משמעות המספר 18000 ? האם יש מקום לדאגה או לביצוע בדיקות נוספות?
ברק שלום, על סמך ידע אישי בלבד (אין רופא בפורום זה) - הבדיקה הנ"ל היא בדיקת דם לאבחון הריון. טווח התוצאות התקינות הינו רחב למדי, ואם היה משהו לא בסדר , או שהיה צורך בבדיקה נוספת, אני מאמינה שהרופא היה אומר . הנה המידע הכללי אודות הבדיקה - http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.asp הריון בריא וקל לאשתך ובשעה טובה לשניכם , אהובה