שאלה לגבי מחלות ילדים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני נמצאת בשבוע ה-22 להריוני, וברוך ה' הכל תקין. שמעתי לאחרונה שהימצאות בסביבת ילדים עם מחלות ילדים, ובפרט אבעבועות רוח, עשויה להזיק חלילה לעובר. מכיוון שאני מטפלת בילדים (גילאי שנה וחצי, 4 ו-6) אני קצת בפארנויה בזמן האחרון... מה גם שהקטן אינו מחוסן, וגם איני יודעת אם אני מחוסנת.. מה עלי לעשות? באיזה אמצעי זהירות עלי לנקוט? בתודה מראש..
לקריאה נוספת והעמקה
נסי להתייעץ באחד הפורומים הרפואיים כאן או ברופא המטפל שלך. מאחלת לך המשך היריון תקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369