טיפול שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בשבוע 32. יש לי עששת ואני מפחדת ללכת לרופא שיניים ולטפל בזה, כי מפחדת מזריקות שהוא עושה (שלא יזריק תרופות הפוגעות בתינוק). מצד שני, זה יכול להגיע לכאבים. מה אתם ממליצים לי לעשות? האם הוא יכול לעשות זריקות שיכולות לפגוע בתינוק בלי להגיד לי? אולי כדאי לחכות עד לאחר הלידה? בתודה
אילנה, עקרונית אין מניעה לעשות טיפול שיניים בשליש השלישי של ההיריון. זה קצת קשה לשבת בכסא אמנם.... בקישור שלחתי לך כתבה על טיפולי השיניים בהיריון וממה עדיף להימנע. בכל מקרה תיידעי את הרופא ותשאלי על כל פרוצדורה אם היא אפשרית בזמן היריון בשלב של היריונך. http://www.clalit.org.il/HE-IL/Family/pregnancy/during+pregnacy/articles/smile.htm
כאן - http://www.health.gov.il/pages/default.asp?pageid=777&parentid=771&catid=44&maincat=13 כל רופא שיניים רציני צפוי שידע מה מותר ומה אסור בהריון.