כאבים בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 13+1 יש לי מעט כאבים בתחתית הבטן מין דקירות לסרוגין העים זה כאבי התרחבות הרחם או שצריך לגשת לרופא גם לפני שבוע היו לי כאבים כצט יותר חזקים יום לאחר בדיקת אולטראסונד שקיפות אורפית לאחר שמעל 40 דקות הרופא רק נידנד את הבטן תמצוא את התנוחה הנכונה של העובר לבדיקת השקיפות האים יש שיכות בין שתי הדברים
אושרית, אני הייתי ממליצה לך להתייעץ עם הרופא או הרופאה שמטפלת בך. יכול להיות שזה שום דבר אבל את יודעת אם הכאב "חשוד" עבורך ואיך מרגיש לך. אני מצרפת לך כאן גם כתובת של התייעצות עם מומחה בכללית - תשאלי על הקשר עם הבדיקת שקיפות עורפית שעשית... תרגישי טוב :) http://www.clalit.org.il/HE-IL/contactus/question+by+mail/