התייעצות טי זקס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ובעלי ממוצא רומני (זה אומר ששני הורינו הגיעו מרומניה ואנחנו נולדנו בארץ) האם לעשות בדיקת טי זקס או לוותר?
הבדיקה היא חינם למה לא לעשות? עדות אשכנז הן העדות שנמצאות ברמת סיכון ואחד מבין 30 אשכנזים נושא את הגן. צרפתי לך כאן כתבת עניין מבייבי מייל על טי זקס וכל בתי החולים והמרפאות שעושות את הבדיקה : http://www.clalit.org.il/HE-IL/Family/pregnancy/preparing+pregnancy/articles/tzax.htm לדעתי אם ביקשת בשאלתך התייעצות - לכו תעשו !! זה גם ככה רק אחד מכם עושה
ובכלל נדמה לי שהיום רצוי לעשות פרופיל גנטי לכל זוג שמתכוון להביא ילדים לעולם. שיהיה לכם בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים בהיריון באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369