העובר ירד במישקל-דחוף מאוד !!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום!!בתי בת 33 בהריון בחודש תשיעי.לאחרונה גילו שיש לה סכרת סמויה ומבית החולים יעצו לה תפריט דל קלוריות ומעקב בדיקות דם של 6 פעמים ביום.רמת הסוכר אצלה תקינה.שאלתי היא:בבדיקת אולטרסאונדבחודש שעבר העובר שקל 2.600 ג'ר,והיום היתה בבדיקה והעובר שקל 2.500 ג'ר.איך קורה דבר כזה???יש לציין שהיא גם צועדת 4 פעמים בשבוע 40 דקות כל פעם. תודה מראש
אסתי, ראיתי ששאלת בפורומים המקצועיים, וזה אכן המקום לקבלת תשובה מקצועית לשאלתך. בכל אופן, את ההסבר חשוב שתקבלו מהרופא שעוקב אחר ההריון אצל בתך, ויש בידו תוצאות מלאות. כל טוב, אהובה