כאבי ראש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 וסובלת מכאבי ראש כנראה על רקע הורמוני- כך קרה גם בהריון הראשון שלי - ועבר רק בשליש השני. כאבי הראש כמעט ולא מגיבים לאקמול ולאדויל (שנמסר לי מהרוקח שמותר בשליש ראשון ואח"כ לא. זה נכון?) וגם לא קשורים לשתיה לא מספקת. המצב מדכא ומייאש. יש לכן אולי הצעות או מידע לגבי כדורים נוספים שמותר לקחת ושווה לנסות? בתודה
הצעות , עצות או מידע לגבי תרופות שיוכלו לעזור לך, - רק מרופא ! ורופא שמכיר אותך ויודע את כל מה שצריך לדעת מבחינה רפואית לגבייך. בפורום זה אין רופא !!
טליה: קחי יד אחת, פסקי בין האגודל לאצבע. ברווח הזה, בעומק של ס"מ אחד, לחצי עם האגודל של הילד השניה, אפילו עד כדי כאב. שימי לב אם כאב הראש מגיב. בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים בהיריון באמצעות תמציות באך