אחותי בשבוע ה31 והיא עם סוג דם A-
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי בשבוע ה31 והיא עם סוג דם A- ורק עכשיו נזכרו לומר לה שהיא צריכה חיסון השאלה אם זה לא מסוכן ועדיין תקין לעשות זאת בשבוע 31-32 במקום בשבוע ה-28? אגב היא נתבקשה לעשות בדיקת דם נוספת על מנת לראות אם יש נוגדנים. תודה מראש :)
תשאלי כאן את הרופא- http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html
לרופא שהמליץ וכן לשאול אותו מה ההשלכות ו/או הסיכונים של החיסון בשלב זה. מקוה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת מטפלת בנשים (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים בהיריון באמצעות תמציות באך