משקל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קוראים לי דנה ואני בת 24 רציתי לדעת אם יש איסור על הרמת משקל בחודשים הראשונים להריון זאת אומרת אם אני מטפלת בילדה ששוקלת 9 קילו האם מותר לי להרים אותה?
היי דנה, לפי מה שידוע לי רצוי לא להרים משקל כבד בהיריון, להימנע ממאמץ.יש כמובן אמהות עם ילדים בגילאי 4-5 שכשהן בהיריון הן עדיין מרימות על הידיים את הילד, אבל אני אומרת שימי לב שאת לא ביתר מאמץ. אני מצרפת לך כתובת מאתר כללית לשאול את השאלה שלך גם מומחה בתחום - ותקבלי תשובה רפואית למייל. המון מזל טוב ותשמרי על עצמך הא? http://www.clalit.org.il/HE-IL/contactus/question+by+mail/