בצקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 24 הופיעו לי בצקות בכפות הרגלייםבדרגה 1 ונפיחות קלה ברגליים ליד הברך. האם תופעה זו תמשך עד סוף ההיריון? האם יש דרך להוריד את הנפיחויות והבצקות? מחומר שקראתי בנושא למדתי כי יש לשכב עם רגליים למעלה ולהמנע ממלח בישול. האם זה יוריד את הבצקות? האם עיסויים יכולים לעזור? מבקשת עזרה בכל לשון של בקשה יש לי כאביים בכפות הרגליים והברכיים ואני לא יכולה לשאת זאת.
תתייעצי עם הרופא שלך. אין תחליף למעקב מסודר, שבו הרופא יראה את הבצקות ואת הנפיחות, ויבדוק את כל מה שצריך לבדוק. ויוכל לייעץ לך מה לעשות ואם ניתן לעשות .. אי אפשר לעשות זאת במסגרת הפורומים בפורום זה אין רופא, את יכולה לשאול את הרופא בפורום "הריון ולידה" המקצועי השכן.. תרגישי טוב