כאבי בטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8 +5. מזה יומיים מרגישה מעין מיחושים כמו תפיסת שריר ברחם למטה (איפה שמונח התחתון), והבטן למטה רגישה אם אני לוחצת עליה קלות. בא.ס. ראו עובר עם דופק. האם הדבר שכיח? אני מאד לחוצה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הריונית יקרה, בהריון יש כל מיני מיחושים. מה שאת מתארת בהחלט יכול להיות חלק מתחושות של הריון תקין. אינני רופאה וגם רופא אינו יכול לתת תשובה לשאלה כזו דרך פורום. רק בדיקת רופא... הריון קל ובריא וחג שבועות שמח טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman