מחפשת עצה אם לקחת דולה או ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא יודעת אם כדאי לקחת דולה,או רופא פרטי אני לא בטוחה מה יותר כדאי במיוחד אחרי שבלידה הראשונההאחרונה הרופא היה זוועה קראתי כאן http://ifeel.co.il/page/4916 ואני עדיין מתלבטת
http://www.doctors.co.il/xID-5745,xCT-229,m-Doctors,a-Article.html זה לא ענין של "כדאי". זה עניין של החלטה וצורך אישיים. רופא פרטי , למיטב ידיעתי, במרבית בתי החולים זה לא קיים . בן זוג שיודע ומסוגל לעזור, יכול להיות טוב לפחות באותה מידה !
http://www.doctors.co.il/xID-5745,xCT-229,m-Doctors,a-Article.html זה לא ענין של "כדאי". זה עניין של החלטה וצורך אישיים. רופא פרטי , למיטב ידיעתי, במרבית בתי החולים זה לא קיים . בן זוג שיודע ומסוגל לעזור, יכול להיות טוב לפחות באותה מידה !
יעלולה יקרה, קודם כל קיימת עוד אפשרות של מיילדת פרטית שזו אופציה נהדרת! ספרי קצת מה עבר עלייך בלידה הראשונה, האם יש מלווה נוסף/ת בלידה. מה היית רוצה שיהיה הפעם שונה בהשוואה ללידה הראשונה ואז אוכל יותר להמליץ לך. באיזה אזור את גרה? חג שמח! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman