דימום מסביב לשק הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבוע עברתי בדיקת us בעקבות התכווצויות בשבוע 4. נצפה שק הריון ומסביבו דימום. ההתכווצויות הפסיקו אחרי 3 ימים. היום ערכתי us נוסף נראה שק הריון שגדל והדימום נספג. האם יתכן שזה קרה בעקבות הרמת חפץ כבד במיוחד ? האם יש אינדיקציה להריון לא תקין בעקבות ארוע כזה ? האם תוכלו להפנות אותי למחקר בנושא ? תודה מראש
אני בהריון בשבו הרבה יותר מקדם אבל בהתחלת ההריוןהיה לי גם דימות סביב שק ההריון שהוא נספג בחלקו וחלק מהדימום יצא החוצה אומרים שזה קורה להרבה נשים וממליצים על מנוחה ככה לי המליצו אין הרבה מה לעשות בשבוע כזה חוץ מלחשוב חיובי בהצלחה ציונה
ציונה שלום, מצטערת, אינני רופאה. פני לפורום הרפואי שלנו בדוקטורס. תרגישו טוב הריון בריא וקל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman