חשש מהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לא על גלולות, וחבר שלי לא הספיק לצאת ברגע האחרון וגמר בתוכי ללא קונדום. אני הייתי ביום האחרון של המחזור. האם הסיכויים שנכנסתי להיריון גבוהים ולא משנה העובדה שהייתי במחזור?
רוב הסיכויים שלא. ההיריון מתרחש בזמן הביוץ שקורה 14 יום לפני הוסת הבאה. ולמען השם: השתמשו באמצעי מניעה!!! צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
השאלה אם כדאי לקחת פוסטינור 2, עברו יומיים מאז???????
עוד חומר מעניין ומועיל בנושא ניתן למצוא באתר טבעלייף http://www.tevalife.com