שאלה נוספת בקשר לדימום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל תודה על התשובה המהירה! אני ממש לא עושה מרטונים בתקופה זו(6 שבועות לאחר לידה) אבל מה שכן-מספיק לבשל,לטפל בילד ולעשות כביסה ואין זמן לנוח! אני חושבת שקיבלתי מחזור אע"פי שאני מניקה הנקה מלאה, אותו דימום שכתבתי לך עליו התחזק-אבל לא הגיע לכמות הדם שהיה לי כשקיבלתי מחזור לפני ההריון, איך ניתן להבחין אם זה מחזור או לא?(זה כן נראה כמו דם של מחזור) כמה זמן אחרי לידה עלול להופיע המחזור? ובקשר לעניין של עבודות הבית והטיפול בילד-האם זה קשור לדימום או לא? תודה מראש,
יקירה, לכי להיבדק! זה לא נשמע לי מחזור וזה לא נשמע טוב! כשיש עוד ילד בבית לא נחים מנוחה מלאה זה בטוח:)) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman