חוסר מנוחה ברגלים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם הייתי רוצה לדעת איך להתגבר על חוסר המנוחה ברגליים במיוחד בלילות אני בשבוע 29
למה הכוונה? האם הרגליים קופצות לך מעצמן? תארי את התופעה. בנוסף, האם את עצבנית בתקופה האחרונה? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
אני בשבוע 29 ולאחרונה התחילה אצלי תופעה של חוסר מנוחה כאילו חייבת כל הזמן להזיז את הרגליים ולמתוח אותן הרב זה בערב כשאני עייפה אני לא יכולה לשבת או לשכב על הספה אני מתחילה לזוז ולא מוצאת מנוח