טוקסופלסמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ובוקר טוב לטלי. קיבלנו תשובות בדיקת דם שעשינו לטוקסופלסמה: IgG 49.9 מחוסן IgM 6.8 גבולי מה זה לעזעזל אומר?! נשמח לקבל תשובה בהקדם. אין צורך להוסיף שישנו לחץ אדיר בתודה שש היחיד
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אינני רופאה ולא רוצה לעסוק בפיענוח בדיקות (זה לא תחום ההתמחות שלי). פנו לרופא שלכם, לעניות דעתי כמה שיותר דחוף, נראה לי שאתם צריכים לקבל אנטיביוטיקה(אם הבנתי נכון את התוצאות).הנה קישור שאולי קצת יעזור http://www.yoledet.co.il/tests-during-toxoplasma.asp תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman