לא יודעת מה לעשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני ובעלי נמצאים במשבר רציני כרגע ביחסים ושבוע שעבר גיליתי שאני בהריון (שבוע 7). ישל נו כבר ילדה מקסימה בת שנתיים. אני לא יודעת מה לעשות. אני לבד ומפחדת מהפלה
מה מפחיד בהפלה? ההפלה? להביא ילד לבד? אולי כדאי לפנות במהירות האפשרית ליעוץ זוגי? חשוב שתבדקו את הרגשות האחד כלפי השני. אם אתם עדיין אוהבים, וזה משבר שאפשר לגשר עליו, אני תמיד בעד "תיקונים ושיפוצים" מאשר לזרוק לזבל משהו שעוד ניתן לתיקון. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
מיכל שלום, וואו!!! מסכנונת! הוא יודע על ההריון? אני מציעה בגלל המצב הרגיש לגשת לטיפול- לכמה פגשיות אינטנסיביות. תתחילי בלברר עם עצמך מה את רוצה- לפרק את הזוגיות או להישאר ולבנות. זו אכן דילמה קשה- אתם חייבים לדבר על הדברים. בהצלחה יקירתי!!! בכל שתבחרי. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman