שרירן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה עשיתי 20 ניסיונות של טיפולי הפרייה אף אחת מהם לא הצליחה . החלטתי לעשות הפסקה אחרי 5 שנים נכנסתי להריון בצורה טבעית למעשה הרופאים הרימו ידיים לא מצאו אצלי שום בעיה . השאלה היא כזאת יש לי שרירן שגדל לי במהלך ההריון וגרם לי לדימומים חזקים עד חודש חמישי ילדתי בשעה טובה בשבוע 38. השאלה היא אם שוב אני הכנס להריון תיהיה לי אותה בעיה כמו בהריון הראשון ואם זה מסוכן שזה נשאר ברחם ואם זה יכול לגרום ללידה מוקדמת.
אושר שלום, אין רופא בפורום זה. לדעתי , רק בייעוץ אישי תוכלי לקבל את התשובות לשאלות שלך. אני מאמינה שזה תלוי בהרבה משתנים כמו גודל, מיקום, מהלך ההריון הקודם ועוד... שרק רופא לאחר בדיקה יכול ויודע להתייחס אליהם. למידע כללי, יש פורום " האשה והרחם - מיומות (שרירנים) " - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1430,m-Doctors,a-Forums.html בהצלחה, אהובה