הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אמנם אני בשבוע 13 אבל אני לא רוצה להמשיך את ההריון הזה. אני במצב נפשי לא טוב ואני לא מסוגלת להתמודד עם זה. למי אני פונה? איך עושים את זה? עד איזה שבוע עושים גרידה ולא לידה?
יפעת יקרה, צר לי לשמוע שאת במצב נפשי לא טוב, אך נראה לי ששבוע 13 זה כבר קצת מאוחר. אולי לפני שאת מחליטה פני לעזרה מקצועית בדחיפות, אפילו למספר שיחות, כדי לעזור לך מה לעשות, כדי שלא תתחרטי אחר כך. אשמח לעזור בהמשך. תוכלי לפנות אלי במייל. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי