גודל עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אישתי בשבוע 23+ היא עברה ביום שני בדיקת אולטא סאונד והרופא אמר שעובר מתאים לשבוע 22 מה זה אומר ? האים ייתכן שיש בעיה היתפתחותית ?
יוסי שלום, אין כאן רופא בפורום ואני מציעה לך לשאול את ד"ר ינון חזן בפורום אולטראסאונד - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-255,m-Doctors,a-Forums.html וכן את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי. כל טוב, אהובה
יוסי שלום, קודם כל חשוב כשנמצאים בבדיקה ולא משנה איזה, לא להישאר עם שאלות וחששות- פשוט לשאול בלי להתבייש , זהו חלק מתפקידו של הרופא. יש הרבה פעמים הפרשים קטנים בין הגיל של ההריון/העובר לגודל הנמדד באולטראסאונד. בד"כ לא ואמר כלום, בעיקר סטיה כזו קלה. במידה והיתה סיבה לדאגה הרופא היה אומר לכם. תהנו מההריון טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman
רציתי לשאול מהו גודל העובר בשבוע הראשן?