הריון ראשון - צביעת שיער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אחרי 5 ניסיונות IVF אני ברוך ה' בהריון בשבוע ה 15 וכבר מתה לצבוע את שורי שערי המלבינים אני בדרך כלל צובעת בקולסטון של וולה עם קרם חמצן 6% לא צבעתי מלפני תחילת הטיפול דר' יפת בפורום שלו לא ענה ישירות לשאלתי .... תשובתו לא סיפקה אותי האם מותר לי לצבוע או לא.....לא רוצה לעשות שום דבר שיסכן.... תודה צפי אשמח לשמוע הרבה תגובות
לקריאה נוספת והעמקה
צפי שלום, קודם כל מזללללל טובבבב!!! רוב הרופאים אומרים שאין כל בעיה. יש הטוענים שכמו כל שימוש בחומר כימי עדיף להימנע בתקופת ההריון. לשיקולך טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman