לא מרגישה את העובר זז בשבוע 25
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 25 ועדיין לא מרגישה את העובר זז (סקירת המערכות המורחבת המאוחרת ושאר הבדיקות היו תקינות), האם יש סיבה לדאגה? תודה, שרון
לקריאה נוספת והעמקה
שרון, זה אכן קצת מאוחר, אך מאוד אינדיסבידואלי. למשל נשים מלאות מרגישות את זה בשלב מאוחר יותר מרזות. בנוסף בהריון ראשון לא תמיד אנחנו יודעות לזהות את זה. מתי היית פעם אחרונה בבדיקה? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman
נסי לאכול שוקולד ולשכב במיטה על צד שמאל, העוברים אוהבים זאת ונוטים לזוז.