הריון תאומים לאחר 2 ניתוחים קיסריים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 37 לאחר טיפול בגונל F התבשרתי על הריון תאומים (2 שקים נפרדים) 1. האם הריון כזה מסוכן יותר לאחר 2 ניתוחים קיסריים ? 2. האם יש סבירות גבוהה יותר לשליית פתח? ביחוד שעברתי הריון אחד עם שליה כזאת. 3. האם הריון תאומים מחייב שמירת הריון ? ישנם מקרים שההריון עובר בקלות ??? מודאגת.
עע, איחולי להריון תקין ובריא ! בפורום זה אין רופא, ולדעתי עדיף שתשאלי את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי, ו/או בפורום הריון ולידה של בי"ח הלל יפה. וכמובן להתייעץ באופן אישי עם הרופא שמכיר את כל הנתונים בהריון זה ובהסטוריה המיילדותית שלך. בהצלחה!