הפסקת הריון לא רצוי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 6 ומעוניינת להפסיק כמה שיותר מהר את ההריון הלא רצוי. אני מבינה שבכל מקרה צריך לעבור ועדה רפואית. השאלה שלי היא האם זה משהו שניתן לבצע כבר מחר או שהועדה מתכנסת אחת לשבוע, ואם לא בבי"ח ציבורי אז האם בפרטי זה יהיה מהיר יותר? אני רוצה להימנע מפעילות חודרנית ולהספיק לקחת כדורים, אותם הבנתי שניתן לקחת עד שבוע 7
הועעדה מתכנסת פעם-פעמיים בשבוע. באופן פרטי זה מיידי וישנן שיטות קלות ומהירות, כמובן שבעלות כספית. מניסיון לצערי!
הועעדה מתכנסת פעם-פעמיים בשבוע. באופן פרטי זה מיידי וישנן שיטות קלות ומהירות, כמובן שבעלות כספית. מניסיון לצערי!
הכוונה שלך באופן פרטי זה בי"ח פרטי - נכון? באיזו עלות כספית מדובר?