שאלה דחופה בנושא רפלקסולוגיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ידוע לי שזהו פורום הריון ולידה ובכל אופן אני מבקשת לשאול את מנהלת הפורום האם רפלקסולוגיה יכולה לסייע באופן כלשהו לנשים שיש להן בעיות של פוריות או שבשלב זה לא רצוי לקבל טיפולים כאלה. אודה לתשובתך.
רפלקסולוגיה, דיקור סיני ובוודאי עוד טיפולים יכולים לעזור. אי אפשר להבטיח כלום. צריך לנסות כמו כל טיפול אחר. שיהיה בהצלחה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
פרינסס יקרה, אני בדעתה של צביה. רפלקסולוג/ית טוב/ה יעבדו על האזורים המתאימים ברגל. אין מה להפסיד... בהצלחה!!! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman