היי בנות בפורום מישהי..............
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעה על תשלום שטיפת חלב גובת כל חצי שנה,סכום של 170 ש"ח כולל לידת תינוק עד שמגיע לגיל שנה וחצי??.אני גרה בר"אשלצ ואולי זה רק בעיר שלי? בברכה סיגל
לקריאה נוספת והעמקה
שילמתי פעם אחת, רק כשהבת שלי נולדה. היום היא בת שנה ו-9.
סיגל שלום, טיפת חלב גובה תשלום, רק שבחלק מהערים טיפת חלב שייכת לעירייה (בת"א למשל אני חושבת) ובחלק מהערים זה בקופות החולים. יכול להיות שיש הבדל בתשלומים....אולי כל קופה גובה סכום אחר? שווה לברר... יש פורום באינטרנט של טיפת חלב שנקרא 'טיפה ברשת' ערב נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman