תוצאות של בדיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 27 להריון ועשיתי בדיקות דם, יש לי שאלה לגבי חריגות בתוצאה: CREATININE תוצאה של 0.45 GLOM.FILTR.RATE תוצאה של 183 UREA תוצאה של 8 GLUCOSE 50G תוצאה של 151 CMV IgG תוצאה של 0.0 RBC תוצאה של 3.9 HB תוצאה של 11.3 HCT תוצאה של 35.7 MCHC תוצאה של 31.5 NEUT% תוצאה של 77.6 %LYM תוצאה של 15.5 אם יש אפשרות לכתוב לי מה הבדיקות האלו אומרות. תודה מראש סיגל
סיגל, אין כאן רופא בפורום! לדעתי, עם תוצאות בדיקות יש לגשת לרופא המטפל, והוא זה שצריך להסביר לך את משמעות התוצאות. הוא מתחשב גם במצבך הגופני, , גם בטיפול תרופתי אם את מקבלת, גם ברקע הרפואי שלך, וגם בהשוואה לבדיקות קודמות... מידע כללי על בדיקות רפואיות את יכולה לקרא באתר www.infomed.co.il וכן בפורום "רפואת משפחה" במאמרים של ד"ר יעל הס. אבל גם שם לא תמיד מתייחסים לבדיקות בזמן הריון בפרט.. בהצלחה