הצלחה לכולן ומתי עושים המסת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קודם נשיקות לבעל שלי יוסי מתי עושים המסת סוכר אני מתחילה שבוע 11 בהצלחה לי ולכוללן ומה זה בדיוק ואם חייבים תודה
למה את בטוחה שאת צריכה לעשות את הבדיקה? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
גילה שלום, קודם כל עושים בדיקת סוכר וכאשר יוצאים נתונים המצביעים על כך שיש לבדוק יותר "לעומק" ורק נשים אלה יבצעו העמסת סוכר. בדיקת סוכר , עוברות כולן סביב שבוע 24-28. הריון בריא ומדהים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman