2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בשבוע 6 הריון תאומים עם בחילות מרובות (שלא היה בהריון קודם) עם לחץ מה יהיה בהמשך.... איך זה ? מה ההבדל ? מתי מרגישים תנועות? איך ההרגשה? איך הלידה ? איך אח"כ??? ספרו לי... תודה
לקריאה נוספת והעמקה
גלי הי, איזה יופי לך!!! גם לי היו יותר בחילות בהריון שני מאשר בראשון. תנועות חשים בד"כ בי שבוע 16-25. תנועות יש סיכוי רב שתחושי בהריון שני לפני כי את יודעת למה לצפות... אני ממליצה לך לקרוא חומר על הריון תאומים. האם התאומים זהים או לא? בהצלחה רבה!!! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman