שבוע 10
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בתחילת שבוע 10, (תחילת חודש שלישי, לא?) רציתי לדעת איך אני סופרת את החודשים? האם חודש 3 נגמר בשבוע 15 כולל שבוע 15? זו אולי שאלה מצחיקה, אבל בעלי ואני החלטנו שנספר למשפחות ולחברים רק כאשר אעבור את חודש שלישי, ואני כבר מצפה לזה...
לקריאה נוספת והעמקה
חודש שלישי נגמר בשבוע 12
זה לא נשמע הגיוני שחודש שלישי הוא רק שבועיים...
יעל שלום ומזל טוב!! בשבוע 15 ויום מתחיל חודש רביעי. איזו התרגשות!!!! הריון בריא ונפלא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman