מתי הביוץ שלי חישבו לי בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה קודם כול, רק לא הבנתי למה ב27.4?רשמת?הווסת כל 34 יום ניראה לי החשוב שלי אולי אני טועה?אך לפי החישוב שלי זה ב18.4 וכך: 5.3 9.4 תאיריכי הווסת, אז מתי אני בביוץ?ויצא לי 34 אין לי מושג איך,,,תוכלי לעזור אני כבר מבולבלת,כי מבחינת בעיות אין לי,,רק בלחשב קשה,,והרופא שלי בחופש,,,
את יכולה להיכנס לאתר של כללית בערוץ היריון ולידה בתחתית העמוד באינטרנט - ויש לך שם מחשבונים לחישוב. http://www.clalit.co.il/HE-IL/Family/pregnancy/
הביוץ מתרחש כ- 14 יום לפני הדימום הווסתי. במחזור המופיע כל 28 יום ואם ב30 אז בערך היום ה16. מחשבון לחישוב - http://www.clalit.org.il/HE-IL/Family/pregnancy/fertility/articles/guide+to+fertil+treat.htm בתחתית העמוד.