שאלה קצת מביכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות, שאלה שקצת מביך אותי לשאול את הרופא. זה נורמלי שיש נפיחות ורגישות באיזור השפתיים והנרתיק בזמן ההריון? אני בחודש 8 ובהריון הראשון לא זכורה לי כזו תופעה/ לא ראיתי איזכור לזה בספרי הריון ולידה שיש לי. אשמח לתגובה
מורן, הכל יכול להיות. הכובד והלחץ גם לוחצים על כלי הדם, כך שזה יכול לקרות. יחד עם זאת, אני ממליצה לשאול באחד הפורומים הרפואיים. מאחלת לך הרבה בריאות והמשך היריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
מורן שלום, יכולה להיות תופעה של דליות באזור ובכלל יכול להיות שבשלב ההריון בו את נמצאת האזור יהיה רגיש ואולי קצת "נפוח"/מלא יותר. לא הבכת אותנו :)) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman