נכנסתי להריון אני בחודש שני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר התחילו הויכוחים לגבי ברית או בריתה איפה לעשות בעלי אומר שרק הורי ווהוריו ואחים ואחיות שלנו על מנת לא להכנס למצב כלכלי קשה אני אמרתי שזה ילד או ילדה ראשונים במשפחה אני רוצה לעשות לפחות להזמין גם את המשפחה בני דודים בני דודות דודים דודות סבתאות ולא הוא מתעצבן אמרתי לו אפילו לעשות בבית כנסת והוא מתנגד הגענו למצב שאנחנו לא מדברים רק רבים אמרתי אפילו קייטרינג וטקליטן ואולם בית כנסת לא מתנגד זה פשוט מעצבן . ההורים שלנו לא יכולים לעזור לנו מבחינה כלכלית אנא תנו לי פתרון בדחיפות מה לעשות?
נילי, את רק בחודש שני וכבר מריבות עם הבעל? אני מאד ממליצה להרפות!!! טפחו את האהבה שלכם, שמחו בהיריון שלכם, חיו את הכאן ועכשיו. יש לפחות עוד 8 חודשים עד הלידה. אין שום דחיפות לעשות את הדברים האלה. מאחלת לך היריון בריא שקט ובטוח הרבה אהבה ביניך לבין בעלך צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי